2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı 2. Sınıf Yıllık Planlar

 

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı 2. Sınıf Yıllık Planlar

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı 2.  Sınıf Yıllık Planlar

2.-Siniflar-Hayat-Bilgisi-Dersi-Unitelendirilmis-Yillik-Plani.docx

2.-Siniflar-Matematik-Dersi-Unitelendirilmis-Yillik-Plani.doc

2.-Siniflar-Muzik-Dersi-Unitelendirilmis-Yillik-Plani.doc

2.-Siniflar-Turkce-Dersi-Yillik-Plani.doc

2.Siniflar-Serbest-Etkinlikler-Dersi-Yillik-Plani.docx

2.-Siniflar-Beden-Egitimi-Ve-Oyun-Dersi-Unitelendirilmis-Yillik-Plani.doc

2.-Siniflar-Gorsel-Sanatlar-Dersi-Unitelendirilmis-Yillik-Plani.doc

 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erime, Donma, Buharlaşma, Yoğuşma, Kaynama, Kırağılaşma ve Süblimleşme-5.Sınıf Konu Anlatımı

İç salgı Bezleri ve Görevleri-6.sınıf

Uzay Teknolojileri-7.sınıf fen konu anlatımı