ses yalıtım malzemelerinin özellikleri nelerdir-6.sınıf

Ses yalıtım malzemelerinin özellikleri:
  • Yumuşak ve gözenekli malzemeler ve insanlar, çevrelerinde bulunan ve kendilerine çarpan ses dalgalarının önemli bir kısmının yutulmasına neden olurlar.
  • Sertifikalı ve gerekli testlerden geçirilmiş ürünler olmalıdır.
  • Ortamdaki sesin kaynağına göre ses yalıtım malzemesi seçmek gerekmektedir.
  • Yanmayan ürünler tercih edilmelidir.
  • Hacimlerin başarılı akustik kontrolü yüksek derecede ses yutuculuğa sahip malzemelerin uygulanmasını gerektirir.

Ses yalıtım malzemeleri, ses yalıtım malzemelerinin özellikleri nelerdir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Erime, Donma, Buharlaşma, Yoğuşma, Kaynama, Kırağılaşma ve Süblimleşme-5.Sınıf Konu Anlatımı

İç salgı Bezleri ve Görevleri-6.sınıf

Uzay Teknolojileri-7.sınıf fen konu anlatımı